Reklama
FIT STUDIO działa przy:

Herkules - Klub Kulturystyczny
Siłownia Grodzisk


FIT-STUDIO PARTNER

ISS Education - Instytut Szkoleń Spejalistycznych
ISS Education


Akceptujemy karty:

fitness
aerobik
fitness grodzisk


TAGI:
Fitnes, Klub Fitness Grodzisk Mazowiecki, Aerobik, Zumba

Zaprzyjaźnione firmy:
Kafejka internetowa, sklep serwis, komis komputerowy - Klikacz SC
Kalendarz
Wrzesień 2017
P W Ś C P S N
     
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Warsaw Time
Klub Fitness Grodzisk Mazowiecki

Fit Studio
ul. Obrońców Pokoju 11
Grodzisk Mazowiecki
tel. 604 422 128
kontakt@fit-studio.com.pl
Odwiedź nas na Facebook'u.

Opis zajęć

ABT – siłowa forma wzmacniająca dolne partie mięśniowe: brzuch, uda , pośladki. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, a część główna składa się ze statycznych ćwiczeń o średnim zakresie ruchu.

Idealny trening dla wszystkich, którzy pragną mieć płaski brzuch, smukłe uda i jędrne pośladki !!!

TBC – zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające ogólną kondycję fizyczną; obejmują kompleksowy zestaw ćwiczeń bez lub z użyciem przyborów. W zajęciach mogą uczestniczyć wszyscy, bez względu na wiek, płeć i wydolność fizyczną.

PILATES – spokojny, płynny trening całego ciała przy muzyce relaksującej, wykonywany wg. metody J.Pilatesa. Istotą ćwiczeń jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. Metoda ta pozwala wysmuklić sylwetkę, zapobiega i niweluje bóle kręgosłupa i stawów,napięcia mięśniowe.

Uczy nawyku poprawnego oddychania i wzorcowej postawy ciała. Wyraźnie spłaszcza brzuch, poprawia stabilność kręgosłupa i relaksuje!!!

FB + brzuch FB + nogi – (Fat -Burning) trening oparty na wysiłku aerobowym, który znakomicie wspomaga proces spalania tkanki tłuszczowej. Ćwiczymy bez obciążeń w łatwym układzie choreograficznym łącząc proste kroki taneczne i elementy ruchowe. Pod koniec zajęć wzmacniamy mięśnie brzucha lub nóg.

Cel: maksymalne spalenie tkanki tłuszczowej !!!

Piękny Brzuch + Stretch – 20-minutowy trening aerobowy nastawiony na spalanie tkanki tłuszczowej, 15 minut ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywanych w seriach, 20 minut stretchingu (ćwiczenia wzmacniająco – rozciągające poprawiające gibkość).

Zajęcia polecane dla wszystkich: początkujących i zaawansowanych w każdym wieku , jako świetna forma uzupełniająca trening siłowy lub aerobowy, idealna dla kobiet po ciąży !

Body ball specjalny program zajęć fitness prowadzony przy użyciu  piłek o średnicy 65 cm. Zajęcia z piłką powodują wzmacnianie prawie wszystkich mięśni. Trening pomaga rozwijać wytrzymałość, poprawia ogólną kondycje organizmu, zwiększa poczucie równowagi.

Ćwiczenia z piłka odprężają i dają wiele radości.